In luna Martie ai transport gratuit la toate comenzile de peste 250 de lei + CADOU in colet + inscriere automata la TOMBOLA DE PRIMAVARA

Termeni și condiții

PRETURI

Preturile prezentate pe site includ TVA.

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 250 RON.

Pozele au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala.
Nuantele sunt diferite de la monitor la monitor, in functie de tipul si setarile fiecaruia.

GARANTII

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Contrast Impex SRL beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Certificatul de garantie va fi livrat impreuna cu produsul si trebuie semnat pentru primirea sa.

RETUR

Puteti returna produsele achitate si primite in termen de 14 zile.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila UOP – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu cosmeticeprofesionale.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. Produsul trebuie returnat nedesfacut, in ambalajul original.

Conform art. 16 din U.O.G. 34/2014 cosmeticeprofesionale.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de unica folosinta sau produse cosmetice desigilate etc. 

In cazul in care optati pentru returnarea unui produs va oferim optiunile de mai jos:
– Vom inlocui produsul deteriorat. Va rugam sa verificati continutul pachetului primit in prezenta agentului transportatorului. Daca la primirea coletului, produsul/coletul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt telefonic la numarul 0785 272 183 sau la adresa de e-mail contact@cosmeticeprofesionale.ro.  In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula.
– Veti primi suma pe care ati cheltuit-o, mai putin taxele de transport aferente livrarii initiale. Taxele de transport pentru retur sunt suportate integral de client

Taxele de transport pentru retur sunt suportate integral de client. In cazul stornarii produselor, costurile initiale de livrare nu se inapoiaza.
– Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata in termen de MAXIM 30 de zile de la primirea produsului/produselor returnate.

CONFIDENTIALITATE

Magazinul online www.cosmeticeprofesionale.ro nu va divulga datele introduse de dumneavoastra la inregistrare catre terte parti.
Contrast Impex nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site fara acordul dumneavoastra explicit.
Informatiile despre dumneavoastra pot fi folosite de noi doar in scopuri asociate comercializarii serviciilor si produselor din magazinul online:
– procesarea comenzilor;
– oferirea de produse si/sau servicii;
– solutionarea cererilor, intrebarilor si/sau a reclamatiilor facute catre noi;
– inregistrarea informatiilor despre dumneavoastra in vederea promovarii ofertelor speciale, reducerilor si a altor beneficii.

DREPTURI DE AUTOR

Intregul continut al magazinului online www.cosmeticeprofesionale.ro  – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea Contrast Impex si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Contrast Impex SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

CUM CUMPAR?

Cum plasez o comanda?
Pentru a face o comanda on-line, selectati produsul dorit din magazin/shop, apasand pe link-ul “Adauga in cos“, care se afla pe pagina fiecarui produs din site. Pentru a putea finaliza o comanda trebuie sa fiti in prealabil autentificat. Daca nu aveti un cont va trebui sa va creati unul. Daca aveti, introduceti-va adresa de e-mail si parola. Dupa autentificare, urmati link-ul de finalizare a comenzii. Apoi se va deschide o pagina de comanda in care veti alege diverse optiuni legate de livrare. In pagina de comanda puteti gestiona produsele adunate in cosul dumneavoastra de cumparaturi (prin operatiile de eliminare si prin determinarea cantitatii). In aceeasi pagina veti putea selecta: modul de livrare a produselor alese si modul de plata. Dupa ce treceti prin toate aceste etape, apasati pe butonul “Plaseaza comanda“. Dupa acest pas comanda a fost plasata, produsele urmand a fi trimise pe adresa folosita la inregistrarea dumneavoastra pe site. Veti primi pe email datele comenzii. Este bine de stiut ca introducerea de produse in cos nu implica obligatia de a face o comanda.

CUM IMI MODIFIC SAU ANULEZ COMANDA?

Daca va razganditi inainte sa apasati pe butonul de trimitere a comenzii, puteti elimina din cosul dumneavoastra de cumparaturi produsele pe care nu mai doriti sa le achizitionati sau puteti modifica amanuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plata. Daca ati plasat deja comanda, puteti efectua eventualele modificari numai daca produsele nu au fost deja expediate catre dumneavoastra, trimitand un email la contact@cosmeticeprofesionale.ro. Acelasi procedeu este valabil si in cazul anularii comenzii.

MODALITATI SI PRETURI DE LIVRARE

Care sunt optiunile de livrare?
Puteti opta sa primiti produsele comandate in urmatoarele modalitati:

Prin 2 operatori si 3 modalitati de livrare – CARGUS (livrare la locatie), SAMEDAY (livrare la locatie) sau SAMEDAY (livrare in Easybox)

CARGUS – Livrare la locatie

*KM suplimentari sunt suportati de catre client.

SAMEDAY – Livrare la locatie

  • Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.
  • 20 RON pentru comenzile cu valoare totala sub 250 RON.
  • La fiecare comanda de tip ramburs – Numerar la livrare – se percepe o taxa de 5 lei
  • Produsele comandate sunt livrate la adresa de dimiciliu de către Sameday
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată urmatoarea zi lucratoare după expedierea din depozitul nostru
  • Informaţiile de contact Sameday pentru zona dumneavoastra pot fi găsite aici
  • Plata coletului se poate face ramburs numerar la livrare sau la plasarea comenzii prin card de credit.
  • Plata la livrare se poate face cu cardul la curier.
  • Livrările se fac doar pe teritoriul Romȃniei.

SAMEDAY – Livrare in Easybox

  • Livrare GRATUITĂ in Easybox la comenzi peste 250 RON.
  • 15 RON pentru comenzile cu valoare totala sub 250 RON.
  • Plata coletului se poate face cu cardul la Easybox
  • Produsul comandat este livrat în Easybox Sameday
  • Lista tuturor EASYBOX poate fi găsită aici
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată urmatoarea zi după expedierea din depozitul nostru
  • În momentul în care coletul este expediat, veţi fi anunţat prin e-mail
  • Livrările se fac doar pe teritoriul Romȃniei.

Este nevoie de semnatura mea la primirea produselor?
Intrucat primiti produsele comandate pe baza unei facturi, este necesar sa semnati la primirea chitantei, pentru a nu exista dubii asupra efectuarii livrarii si, implicit, a platii. Este deci si in avantajul dumneavoastra sa semnati la primirea produselor, pentru a putea demonstra ulterior, in caz de nevoie, ca ati efectuat plata.

Cum pot plati pentru produsele cumparate?
Exista mai multe modalitati de plata, in functie de preferintele dumneavoastra.
Astfel, puteti opta pentru:

  1. Achitarea produselor la livrare cash, pe baza facturii ce insoteste coletul.
  2. Plata securizata cu cardul.
  3. Achitarea in avans prin Ordin de plata in contul IBAN: Raiffaisen – Ag. Vitan, cont RO09RZBR0000060010826304 (de la un ghiseu bancar sau prin mandat postal).

In anumite situatii, pentru valori de comenzi care depasesc 500 RON, este nevoie de achitarea unei sume in avans in contul mentionat mai sus. In toate aceste situatii un operator Contrast Impex va stabili cu Dvs detaliile finale.

Pot folosi mai multe metode de plata?
Puteti folosi diverse metode de plata pentru comenzi diferite. Nu puteti opta pentru mai multe modalitati de plata in cadrul aceleiasi comenzi.

In cat timp primesc produsele comandate?
Pentru produsele unde disponibilitatea de stoc este imediata, un operator Contrast va va contacta pentru detalii. Termenul de livrare variaza de obicei intre 1 si 5 zile*, in functie de locatia produselor, operatorul de curierat ales si de adresa dvs.

CONTUL MEU
Wishlist
Autentificare
Recuperare parolă

Ai uitat parola? Te rog să introduci numele tău de utilizator sau adresa ta de email. Vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.

S-ar putea să-ți placă și...

COȘ DE CUMPĂRĂTURI 0

RECENT VĂZUTE 0